Om m.nu

m.nu - det självklara valet när du ska handla prylar till ditt smarta hem eller hobbyelektronik!


m började som ett källarföretag, men har nu växt till ett företag med 6 anställda och knappt 25 miljoner i omsättning.


Nöjda kunder, unika produkter och snabba leveranser är några av de viktigaste faktorerna i vår framgång.




Adress:
m punkt nu Sverige AB
Skogslyckegatan 7
587 26 Linköping
Sverige 




Telefon:
013-353403




Bankgiro: 
5921-3082




Organisationsnummer:
556871-8133





Momsregistreringsnummer: SE556871813301





Ekonomi


Företagets ekonomiska status och utveckling kan du se på allabolag.se.


Våra årsredovisningar kan du ladda ner gratis här:



Årsredovisning 2017-05-01 - 2018-04-30
Årsredovisning 2016-05-01 - 2017-04-30
Årsredovisning 2015-05-01 - 2016-04-30
Årsredovisning 2014-05-01 - 2015-04-30
Årsredovisning 2013-05-01 - 2014-04-30
Årsredovisning 2012-05-01 - 2013-04-30
Årsredovisning 2011-11-21 - 2012-04-30




Trygghet vid köp


Vi strävar hela tiden efter att ha nöjda kunder - och enligt de omdömen våra kunder lämnat på Prisjakt lyckas vi bra med detta. Det är tryggt och enkelt att handla av oss!




Vår affärsidé


Genom att erbjuda unika produkter och snabba leveranser är m punkt nu det självklara valet för köp av prylar för smarta hem och hobbyelektronik.




Vår vision 


Vi ska ha Sveriges nöjdaste kunder och fortsätta att vara ledande på den svenska hemautomationsmarknaden. Tack vare ökad företagsförsäljning kommer våra smarta produkter för smarta hem att finnas i alla svenska hem och bidra till en smartare, tryggare, enklare och roligare vardag.



Verksamhetspolicy

Hela vår verksamhet omfattas av vårt ledningssystem som är uppbyggt enligt kraven i SS-EN ISO 9001:2015, SS-EN ISO 14001:2015 samt AFS 2001:1 Systematiskt arbetsmiljöarbete.
Vår verksamhetspolicy sammanfattar våra tankar och agerande gällande kvalitet, arbetsmiljö och miljö. Policyn ligger till grund för våra verksamhetsmål och dess uppföljning. Verksamheten inom samtliga tre områdena utgår från gällande lagar och krav.
Ledningssystemet omfattar hela verksamheten i Linköping och gäller samtliga produkter och tjänster som tillhandahålls till våra kunder oavsett vem kunden är och var kunden befinner sig.



Kvalitetspolicy

Ledord: Kundfokus + Förbättring

Vi vill uppfylla och överträffa kundernas behov och förväntningar. Våra produkter skapar värde och bidrar till våra kunders framgång och vi ger kunderna möjligheter att genomföra välinformerade val för att skapa en smartare och roligare vardag. Vi arbetar med kontinuerliga förbättringar av våra processer samt ser till att personalen får möjlighet att utveckla sin kompetens så att vi har möjligheter att finna nya smarta produkter och lösningar för att ännu bättre uppfylla våra kunders behov.


Arbetsmiljöpolicy

Ledord: Förebyggande + Delaktighet

Tack vare vårt förebyggande arbete uppnår vi en god arbetsmiljö, såväl fysisk som psykosocial. Vi arbetar ständigt med att förhindra tunga lyft och statiska arbetsställningar. Personalen ska ha förutsättningar att känna gemenskap, trygghet och arbetsglädje. Samtliga medarbetare ska behandlas med respekt och företaget tolererar inga former av trakasserier eller diskriminering. Alla medarbetare tar eget ansvar för att medverka till skapandet och upprätthållandet av en god arbetsmiljö.


Miljöpolicy

Ledord: Medvetenhet + Möjligheter

För att bidra till en hållbar utveckling och minskad miljöbelastning så genomsyras hela vår verksamhet av en medvetenhet kring hur våra val och processer påverkar vår omgivning. Vi arbetar aktivt för att göra bra miljöval gällande leverantörer, avfallshantering och resursanvändning. Många av våra produkter hjälper dessutom våra kunder att minska sin egen belastning på miljön, exempelvis produkter som bidrar till minskad energiförbrukning.